Self crumbles

Fotografia mea
Imi place sa ma uit la tavan, sa fumez tigari slim, niciodata nu-mi incap picioarele in banci sau la birou. Sunt critica si uneori destul de rautacioasa.

vineri, 23 ianuarie 2009

Vreau timp


Pentru mine. Sa am un sac de timp...fara fund.
Vreau timp sa stau pe burta cu o carte in fata ore in sir. Timp sa acord mai multa atentie luminii, vantului.
Parca m-am trezit ieri si aveam deodata 22 de ani, un job, o facultate terminata si o mana de oameni care asteapta mult de la mine.
Nu-mi amintesc cand am ramas fara timp. A fost brusc sau gradual?

2 comentarii:

  1. Dar bun venit in blogosfera. Schimba un pic tema asta ca e ataaaaaat de obositoare pentru un discromat ca mine. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. De 3 zile mi-o tot schimb :))
    Intr-o zi voi gasi combinatia perfecta. Ca si pe mine ma oboseste..

    RăspundețiȘtergere