Self crumbles

Fotografia mea
Imi place sa ma uit la tavan, sa fumez tigari slim, niciodata nu-mi incap picioarele in banci sau la birou. Sunt critica si uneori destul de rautacioasa.

luni, 26 ianuarie 2009

Vis orb si mut


Weekend-ul trece prea repede. Mai ales daca am vreo cumatrie, aniversare sau mai stiu eu ce programat. Ma trezesc lunea mai obosita ca oricand, indiferent la ce ora ma culc. Dar pana marti imi revin, cu ajutor din partea micii comunitati din biroul IT.
Am intrat deja intr-o rutina, fac aceleasi lucruri si cand termin o iau de la capat. Nu era asta visul meu…din acelasi motiv obosesc repede, imi pierd cheful, uneori nu dau randament.
Grea e viata de artist incatusat. :)

P.S. Trebuie sa ma asez, sa reflectez la faptul ca un blog nu e un loc unde sa te plangi…neincetat. Maine scriu despre ceva vesel !

6 comentarii:

  1. Visurile, cat si visele imi pare ca au la fel ca si orice scriere diferite etape de dezvoltare; afli poate ca povestea ta a ajuns abia la primele file de introducere? urmeaza un cuprins stufos cu intrigi voluptoase. :D ... Toata`s poetica azi. Lorimer

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci...ai blog si nu spui nimic...cu facebook-ul m-am lamurit...bun asa,sa citim de acuma...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. Nu e cine stie ce blog. E loc de suparari si bucurii nu de stiri si lucruri foarte interesante :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stirile se citesc in alta parte...blogul e ceva personal si cel de fata arata foarte bine chiar,din toate punctele de vedere...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc. Mai am multe sa "figure out" :)

    RăspundețiȘtergere